Toate categoriile
Toate categoriile

Schimbul și returnarea mărfurilor

Doriți să schimbați sau să returnați un produs de bună calitate

Sunteți în dreptul de a solicita un schimb sau de a rambursa produsul în termen de 14 zile dacă acesta nu este abordat în formă, dimensiune, stil, dimensiune, colorare sau din alte motive nu poate fi utilizat în alte scopuri.          

Condiții de schimb de mărfuri

  • Cumpărătorul nu este o persoană juridică; 
  • Produsul nu a fost utilizat, aspectul său original a fost păstrat;  
  • Produsul are ambalajul original complet nedeteriorat;
  • Se păstrează setul complet de bunuri: accesorii, consumabile, documentație și software însoțitor , iar ambalajul acestora nu este deteriorat ;    
  • Activarea produsului nu a fost efectuată.

Lista bunurilor care nu sunt supuse returnării și schimbului  

  1. Bijuterii (articole din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate).      
  2. Cusut și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi). 
  3. Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe de păr, bigudiuri pentru păr, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală). 
  4. Produse de parfumerie și cosmetice.
  5. Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.).  
  6. Produse prin cablu (fire, cabluri, cabluri).
  7. Materiale de construcție și finisare și alte bunuri vândute pe metru (linoleum, film, covoare etc.).    
  8. Produse și materiale în contact cu alimentele, realizate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (ustensile și accesorii de masă și de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, cutii, sticle, butoaie).       
  9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice. 
  10. Mobilier de uz casnic (seturi și seturi de mobilier ). 
  11. Automobile și articole pentru motociclete , remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a muncii agricole, bărci de agrement și alte ambarcațiuni pentru uz casnic.    
  12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (aparate și dispozitive de uz casnic , echipamente radio electronice, computere de uz casnic și echipamente de copiere, echipamente de fotografie și film, telefoane ( staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic cu gaz ).       
  13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor , medicamente).        
  14. Jucării.

Cum se schimbă sau se returnează un articol ? 

Pentru a începe procedura de schimb sau returnare a bunurilor cumpărate de la noi, vă rugăm să contactați magazinul direct la +373 67855355 

Ați descoperit un defect sau o defecțiune 

  • Contactați serviciul de asistență pentru clienți Livrez.md prin numărul de telefon +373 67855355 sau aduceți produsul defect la punctul de emitere a comenzilor cu un card de garanție completat, precum și o chitanță de vânzare sau de numerar. 
  • Pentru a confirma prezența unui defect într-un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați un centru de service autorizat, care va confirma defectul revendicat.   
  • Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă, se ia o decizie de reparare a bunurilor, schimbul sau restituirea fondurilor    

Verificarea calității mărfurilor

Dacă faceți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a verifica calitatea bunurilor. În acest sens, vă reamintim necesitatea de a furniza produsul achiziționat împreună cu o declarație de returnare / schimb. Pe baza rezultatelor unei astfel de verificări a calității, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la cererea dvs.       

Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului calității efectuate în conformitate cu paragrafele 3-6 din Decretul Guvernului RM Nr 1465 din 08.12.2003 privind aprobarea Regulilor pentru schimbul de produse nealimentare și perioadele de garanție, aveți dreptul să declarați o cerere scrisă pentru o examinare independentă a mărfurilor.     

Examinarea se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul de a fi prezent în timpul examinării. În cazul în care examenul se va stabili neajunsurile care au apărut nu la vina vânzătorului (producătorului), vă sunt obligate să ramburseze costurile de magazin de examinare, precum și în legătură cu acesta deține costul depozitării și transportului de mărfuri.            

Reclamațiile sunt luate în considerare la depunerea dovezii de cumpărare a produsului.